Saturday, December 20, 2008

Brand New Me.....




Kata Kata Aluan

Assalammualaikum.... Akhirnya terbuka jugalah blog aku yang baru ini... Alhamdulillah dan dengan rasa syukurnya, akhirnya aku berjaya juga membuka blog ini dengan bersenang lenangnya... Sebenarnya agak susah juga kerna aku bukan orang pandai-pandai... Aku buduh la bab-bab peralatan canggeh di alaf 21 ini... Terasa sangat mencabar keimanan ku sehingga aku terpaksa bertanya banyak benda kepada kedua kawanku yang bijaksana laksana cendiakawan2 dahulu kala..

Akhirnya, setelah merangkak-rangkak,mengengsot-engsot dan berjalan-jalan.. Maka,terjadilah kelahiran baru blog ini... Di sinilah luahan perasaan iaitu marah,dendam kesumat dan segalanya...Dan disinilah juga aku meluahkan rasa aku apabila sudah menjadi seorang baru dalam kehidupan yang serba baru... Menerima teman-teman yang sangat baru dan berlaku perkara yang baru dalam duniaku..

Apabila sudah bergelar mahasiswi di Universiti Utara Malaysia,hidupku berubah secara total dan meninggalkan kesan yang sangat mendalam terhadap diriku yang dahulunya serba kebimbangan dan agak kemerengan... Walopon begitu, aku masih orang yang sama macam dahulu.. Transformasi yang melanda menjadikan aku seorang yang gagah perkasa di alam persahabatan... Dengan rasa gumbira yang tak terkata di jiwa menjadikan aku bahagia bila berkawan... Dan segala kebodohan diri yang melanda pada masa lalu menjadikan aku sempurna pada hari ini... Maka... Dengan ini,secara rasmi dan resminye aku membuka blog yang serba baru ini...mwahaha.....

Mari Kita Berkenalan...

Dengan ini, saya ingin memperkenalkan diri... Nama saya yang sepenohnya adalah ZALIZA BT JOHAN dan saya berasal dari Perak Darul Ridzuan.. Saya tinggal berdekatan dengan Telok Anson yang mempunyai menara condong yang tak le condong sangat... Bila bersama teman-teman, mereka memanggil saya dengan gelaran IJA...

Rasanya sudah cukop la saya memperkenalkan diri saya kerna saya sudah mengalami kekontangan idea dan kepenatan kakitangan kerna baru balik dari kelas Ecom yang jawohnye lebih kurang setengah jam perjalanan. Saya sudah mengalami kekejangan kaki dan otak.... Dah tak boleh pikir lagi... Ada paham?? Saya akan meng'update' blog ini bila bila masa lagi lain kali... Ok...

Aku ingin mengucapkan ribuan terima kaseh kepada kedua kawanku yang menyokong aku...

No comments:

Post a Comment